Geoblog.pl    karidwen    Podróże    turcja2008

Turcja
Turcja, Kaş

po malym rozczarowaniu w beysehir ruszamy w poszukiwaniu prawdziwych plaz...nasz wybor padl na Kas...moze dlatego ze jest to jedno z lepszych miejsc do nurkowania...po calym dniu w autobusach dojezdzamy na miejsce...droga do Kas wiedzie wzdluz wybrzeza co umila nam czas...wysiadamy na dworcu i juz zczapil nas jeden z naganiaczy...i tak trafiamy do MeltenPansiyon prowadzony przez naprawde sympatyczna rodzine...cena 30 YLT za pokoj...
nastepnego dnia ruszamy na najpiekniejsza z plan w Patarze...dojazd ok 1 godziny od Kas(7,5 YLT)...na plaze jedziemy przez ruiny ...niestety w zaniedbanym stanie...wypozyczamy parasol i lezak i postanawiamy lezec do wieczora...
kolejnego dnia rozdzielamy sie...ja ide na jedna z miejskich plaz w Kas,Nurek rusza na nurkowania...Kas to jedna z lepszych baz o atrakcyjnych cenach... jak dobrze pamietam jedno nurkowanie +sprzet ok 30 euro...temp wody ok 20 stopni..widocznosc ok 30 m...z tego co wiem przygoda niesamowita...wieczoram udajemy sie do jednej z licznych knajpek...
miescina warta zobaczenie...tu nie da sie nudzic... na kazdym rogu biura podrozy oferujace wycieczki gorskie, rejsy do pobliskich wysp,nurkowania, loty na paralotni i wiele innych atrakcji...