Geoblog.pl    karidwen    Podróże    Wlochy2006
2006

Włochy
Włochy, Roma

hmmm..powiem szczerze ze kawal czasu minał od tej podrozy ale postaram sie opisac wszystko co pamietam...zaczne od poczatku...jak zawsze nie obylo sie bez przygod na lotnisku...planowany lot z berlina do rzymu 8.45...dojezdamy a okazuje sie sie ze nasz lot odwolany...i tak to spedzilismy ok 11 godz na berlinskim lotnisku...maskra...jednak sie udało...ok 20 wkoncu wylecielismy...na miejscu bylismy ok 22.30...przywitaly ns upaly a do tego noc...wsiadamy w autobus i dojezdzamy do centrum...w sensie tuz przy dworcu autobusowym...plan mamy dostac sie najeden z pobliskich campingow...dojazd proponuje nam jeden z taksowkarzy za jedyne 30 euro... dziekuje i szukamy miejskich autobusow...przy pomocy kilku osob trfimy do wlasciwego i ruszamyna Campino Flaminio...droga niesamowita...widoki przepiekne ...wszytsko podswietlone az nie widmo w ktora strone obrucic glowe...dojezdzamy bez zadnego problemu(cena biletu 1e)..
rano pedzimy zwiedzic nasz camping...w senie łazienek...ale robia wrazenie..za 2 osoby +namiot ok 30euro..jak sie okzuje dojazd do wszystkich trakcji znakomity...
jak dobrze pamietam zwiedzanie wwtyknu zostawilismy sobie na niedziele gdzyz w ostatnia niedziele miesiasa wejscia byly darmowe...ostrzegana nas przed kolejkami..i pomomo iz dzien byl nprawde upalny bez problemu dalismy rade wszystko zobaczyc...i nawet nie stalo sie tak dlugo...